Передові погляди на автоматизацію ШІ, трансформацію клієнтського досвіду та майбутнє інтелектуальних бізнес-рішень.
У світі штучного інтелекту, що швидко розвивається, легко потрапити в пастку ажіотажу навколо відомих інструментів, таки...
Пам'ятаєте часи, коли ви чекали в очікуванні 45 хвилин, щоб поговорити з представником служби підтримки клієнтів, а поті...
Все почалося з простої проблеми – я тонув у запитах клієнтів. Як єдиний розробник мого зростаючого веб-сайту з технічних...
2-га година ночі в командному центрі кібербезпеки Western Union, і Майя Патель, здається, вже кілька годин не моргнула о...
Коли я вперше почав працювати з системами штучного інтелекту десять років тому, їхня нездатність розуміти контекст була...
Обробка природної мови (NLP) продовжує трансформувати те, як ми взаємодіємо з технологіями у 2025 році. Оскільки попит н...
Ринок чат-ботів зі штучним інтелектом стрімко зростає, компанії поспішають впроваджувати розмовні рішення на основі штуч...
Щодня мільйони розмов з чат-ботами на базі штучного інтелекту відбуваються на веб-сайтах, у додатках та на платформах об...
Історія розмовного штучного інтелекту починається в 1960-х роках, задовго до того, як смартфони та голосові помічники ст...